2015 m. rugsėjo 12 d., šeštadienis

Kroatija. 6 diena.

Vyras atsikelia anksti ir išsiruošia žvejoti. Aš vėliau ateinu nusimaudyti. Oras puikus. Susiruošiame ir pajudame link Zadaro. Prasidės kelionė namų link. Pakeliui sustojame apžiūrėti Salonos griuvėsių.

Salona

Pakeliui užtinkame midijų ar austrių auginimo vietą

Jau apsisprendėme apsistoti kempinge Zaton, tad be jokių klajonių pasiekiame nakvynės vietą. Pakeliui sustojame papietauti. Užsisakome kalmarų žiedų ir picą.

Labai skanu

Kempinge išsirenkame vietą netoli jūros, įsikuriame, apžiūrime didžiulę teritoriją. Kempingas iš tiesų tvarkingas, gražus, daug vandens pramogų, sūnui labai patinka, mums su vyru tinka.
     Vakarop važiuojame iki Zadaro, norim pasivaikščioti po senamiestį. Sūnus nenori niekur važiuoti ir pasilieka kempinge. Zadare apžiūrime visus senamiesčio vartus, pasigrožime pakrante, pasiklausome jūros vargonų. Su vyru žuvies kavinukėje suvalgome midijų ir kitų kriauklių asorti. Pamažu sutemsta, tad dar akis paganome po senamiestį, pakrantėje esantį šviesos grindinį ir grįžtame į kempingą.