2015 m. rugsėjo 12 d., šeštadienis

Kroatija. 5 diena.

Šią dieną ilsimės prie jūros. Ji visai šalia namo, kuriame gyvename – tenka tik pereiti gatvę.
Terasa ir ...

... vaizdas į jūrą

Paplūdimys siauras, bet žmonių mažai, visur pilna laisvos vietos atsigulti, nereikia batų maudymuisi, nes nėra ežių – pakrantė smulkus žvyras ir akmenukai.

Vyrui puiki vieta žvejybai ir jis visą dieną tą ir tedaro. Prisigaudo žuvies ir mes ją išsikepame vakarienei.

Labai "didelis" laimikis

Vakarop važiuojame į Splitą, aplankome Diokleciano rūmus, etnografijos muziejų. Iš jame esančios terasos apžvelgiame senamiestį. O jame tiek daug įvairovės – čia vietą randa ir kavinės, ir parduotuvės, ir bažnyčios, ir muziejai. Net ant bažnyčios laiptų padėtos pagalvėlės sėdėjimui ir meniu priešais esančios kavinės klientams.

Splitas

Etnografijos muziejus ir vaizdas iš jo terasos į senamiestį

Vakarėja

Kol mes grožėjomės senamiesčiu, sūnus tuo metu važinėjo Skate parke. Tai buvo jo tikslas Splite. O mes sulaukėme kol sutems, pasigrožėjome senamiesčiu, pasiėmėme sūnų iš parko ir grįžome namo.